GRA NARUTO

Zagłebisz się tutaj w świat NARUTO

Ogłoszenie

Forum na razie nieczynne. Proszę nie pisać.

#1 2008-06-07 18:54:14

Buszmen

Head Admin

6610208
Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2008-06-07
Posty: 34
Punktów :   
WWW

Poradnik dla początkujących

1. Robimy Sygnaturkę:

Pochodzenie: (wybieramy wioskę, w której mieszkamy)
Team: (Nazwa/numerek naszego teamu, zdobywamy go po zostaniu geninami)
Klan:
Specjalizacja: (co do klanów i specjalizacji to wybieramy albo 2 specjalizację, albo 1 specjalizacje i 1 klan)
Statystyki: NinJutsu - Katon, Fuuton, Suiton, Doton, Raiton, GenJutsu, TaiJutsu, kontrola chakry, szybkość wykonywania pieczęci, siła, wytrzymałość, szybkość, celność, szybkość rzucania, władanie 1 bronią białą, władanie 2 brońmi białymi jednocześnie
Chakra: (Student Akademii 100 chakry, Genin 1 000 chakry, Chunin 3 000 chakry, jounin 10 000 chakry, s. jounin 15 000, ANBU 20 000 chakry, Sannin  40 000 chakry, Kage 50 000 chakry + chakra wykorzystana z naszych Punktów Doświadczenia = PD)
Jutsu: (Lista znanych nam jutsu)
Ekwipunek: (Lista posiadanego ekwipunku, na początku mamy 10 kunai i 10 shurikenów)
Piniądze:
Walki:
    wygrane - 0
    przegrane - 0
Wypełnione misje:

E:0   D:0   C:0   B:0   A:0   S:0


2. Objaśnienia:

Pochodzenie - Wioska z której pochodzimy ma największe znaczenie podczas wojen oraz misji. W wojnach decyduje po której stronie barykady jesteśmy. W misjach zaważa na jakim terenie je robimy np: Suna - piaszczysty oraz który Kage nam je zleca.

Team jest ważny dla rozwoju naszej postaci. Decyduje, który sensei będzie Ci mentorował, robił misje i uczył Cię. Zrobi Ci także test na chunina bez którego nie zostaniesz dopuszczony do egzaminów. Gdy zostaniemy chuninami staniemy się drużyną o nazwie stworzonej od nicka naszego sensei. Po staniu się jouninami sami zostajemy przydzieleni do teamu, który prowadzimy.

Klany - Można mieć tylko 1 klan, dzięki niemy posiadamy Kekkei Genkai.

Specjalizacja daje nam specjalne punkty do statystyk bądź umiejętności.

Statystki - na początku mamy 100 punktów na rozdanie do statystyk oraz umiejętności ze specjalizacji i klanów, pamiętajmy jaką chce mieć postać i jakie wymagania stawia nam nasz klan.

NinJutsu np: Fuuton - za każde 10 punktów do tej statystyki:
- zasięg zwiększa się o 20m,
- mamy większą kontrola nad żywiołem
Po dodaniu 100 punktów w żywioł możemy go dobrze kontrolować.
Po dodaniu 300 punktów w żywioł możemy go świetnie kontrolować.

GenJutsu - za każde 10 punktów do tej statystki:
- trwanie zwiększa się o 1 turę
- szanse na złapanie przeciwnika w GenJutsu zwiększone o 4%
- szanse na wyjście z GenJutsu zwiększone o 4%
- szanse na rozpoznanie GenJutsu zwiększone 4%
Dopiero przy pełnych dziesiątkach podnoszą nam się umiejętności.
Gdy dojdziemy do 100% nie przestaje nam się podnosić % gdyż np: przy ataku odejmujemy % GenJutsu przeciwnika od naszego i wychodzi nam % szans na złapanie przeciwnika w GenJutsu.

TaiJutsu - Za:
100 punktów 1 brama
200 punktów 2 brama
400 punktów 3 brama
600 punktów 4 brama
1000 punktów 5 brama
1500 punktów 6 brama
2000 punktów 7 brama
5000 punktów 8 barma

Kontrola chakry:
- za 50 punktów dodanych w tę umiejętność możemy chodzić po wodzie, drzewach itp.
- za każde 50 punktów dodanych w tę umiejętność koszt chakry za jutsu zmniejsza się o 1/10

Szybkość wykonywania pieczęci:
- za każde 20 punktów szybkość wykonywania pieczęci wzrasta o 0,2s
Każde jutsu może trwać minimalnie 0.5s * lvl rangi np: 0.5s * 2 [ranga D] = 1s

Siła - dzięki tej statystyce wzrasta nasza siła fizyczna

Wytrzymałość - za każde 2 punktów rozdanych w tę statystykę możemy walczyć/wykonywać misję  o 1 turę dłużej

Szybkość - za każde 2 punktów przeznaczonych na tę statystykę nasza prędkość maksymalna wzrasta o 1 km/h

Celność - za każde 2 punkty dane w tą statystykę mamy dodatkowy 1% na trafienie bronią miotaną

Szybkość rzucania - dzięki tej statystyce szybciej rzucamy brońmi miotanymi

Władanie 1 bronią białą - za każde 50 punktów wzrasta nam poziom posługiwania się bronią białą, kolejno:
początkujący (0)
podstawowy
średnio-zaawansowany
zaawansowany
średni
wysoki
mistrzowski

Władanie 2 brońmi białymi na raz - tak jak władanie 1 bronią białą


Chakra - wzrasta od naszego poziomu, można ją także zwiększyć za pomocą PD, mianowicie przy rozdaniu w tę umiejętność 1PD chakra wzrasta o 2% = 2/100 = 1/50 (jak kto woli)

Jutsu - można je "kupić" za PD, później należy zrobić odpowiedni trening i dopiero wtedy można się nim posługiwać

Ewipunek - można nim handlować, zdobywać za wykonywanie misji lub po prostu kupować [dział Targ],
w sygnaturce piszemy tylko jaki ekwipunek mamy przy sobie, możemy część zostawić w naszym domu, bo nie zawsze będzie nam wszystko potrzebne

Pieniądze - w tej grze posługujemy się JENAMI jest to waluta wykorzystywana w Japonii więc twórcy gry uważają, że jak najbardziej się nada na tą grę

Walki - pojedynki między graczami, sprawdzian ich umiejętności, a także wymóg do egzaminów

Misje - najważniejszy zarobek ninja, dzięki wypełnianiu ich będziemy mogli kupić odpowiedni sprzęt, jedzenie i oczywiście rozerwać się w Ichiraku Ramen


Pochodzenie:  Kumo
Team: brak
Klan: --
Specjalizacja: --
Statystyki: --
Chakra: --
Jutsu: --
Ekwipunek: 10 kunai, 10 shurikenów
Walki:
    wygrane - 0
    przegrane - 0
Wypełnione misje:

E:0   D:0   C:0   B:0   A:0   S:0

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.championsonline-bzs-forum.pun.pl www.thfacpoznan.pun.pl www.poke-story.pun.pl www.sojuszekonomiczny.pun.pl www.zieloneberety.pun.pl