1. Robimy Sygnaturkę:
Pochodzenie: (wybieramy wioskę, w której mieszkamy) Team: (Nazwa/numerek naszego teamu, zdobywamy go po zostaniu geninami) Klan: Specjalizacja: (co do klanów i specjalizacji to wybieramy albo 2 specjalizację, albo 1 specjalizacje i 1 klan) Statystyki: NinJutsu - Katon, Fuuton, Suiton, Doton, Raiton, GenJutsu, TaiJutsu, kontrola chakry, szybkość wykonywania pieczęci, siła, wytrzymałość, szybkość, celność, szybkość rzucania, władanie 1 bronią białą, władanie 2 brońmi białymi jednocześnie Chakra: (Student Akademii 100 chakry, Genin 1 000 chakry, Chunin 3 000 chakry, jounin 10 000 chakry, s. jounin 15 000, ANBU 20 000 chakry, Sannin 40 000 chakry, Kage 50 000 chakry + chakra wykorzystana z naszych Punktów Doświadczenia = PD) Jutsu: (Lista znanych nam jutsu) Ekwipunek: (Lista posiadanego ekwipunku, na początku mamy 10 kunai i 10 shurikenów) Piniądze: Walki: wygrane - 0 przegrane - 0 Wypełnione misje:
E:0 D:0 C:0 B:0 A:0 S:0
2. Objaśnienia:
Pochodzenie - Wioska z której pochodzimy ma największe znaczenie podczas wojen oraz misji. W wojnach decyduje po której stronie barykady jesteśmy. W misjach zaważa na jakim terenie je robimy np: Suna - piaszczysty oraz który Kage nam je zleca.
Team jest ważny dla rozwoju naszej postaci. Decyduje, który sensei będzie Ci mentorował, robił misje i uczył Cię. Zrobi Ci także test na chunina bez którego nie zostaniesz dopuszczony do egzaminów. Gdy zostaniemy chuninami staniemy się drużyną o nazwie stworzonej od nicka naszego sensei. Po staniu się jouninami sami zostajemy przydzieleni do teamu, który prowadzimy.
Klany - Można mieć tylko 1 klan, dzięki niemy posiadamy Kekkei Genkai.
Specjalizacja daje nam specjalne punkty do statystyk bądź umiejętności.
Statystki - na początku mamy 100 punktów na rozdanie do statystyk oraz umiejętności ze specjalizacji i klanów, pamiętajmy jaką chce mieć postać i jakie wymagania stawia nam nasz klan.
NinJutsu np: Fuuton - za każde 10 punktów do tej statystyki: - zasięg zwiększa się o 20m, - mamy większą kontrola nad żywiołem Po dodaniu 100 punktów w żywioł możemy go dobrze kontrolować. Po dodaniu 300 punktów w żywioł możemy go świetnie kontrolować.
GenJutsu - za każde 10 punktów do tej statystki: - trwanie zwiększa się o 1 turę - szanse na złapanie przeciwnika w GenJutsu zwiększone o 4% - szanse na wyjście z GenJutsu zwiększone o 4% - szanse na rozpoznanie GenJutsu zwiększone 4% Dopiero przy pełnych dziesiątkach podnoszą nam się umiejętności. Gdy dojdziemy do 100% nie przestaje nam się podnosić % gdyż np: przy ataku odejmujemy % GenJutsu przeciwnika od naszego i wychodzi nam % szans na złapanie przeciwnika w GenJutsu.
TaiJutsu - Za: 100 punktów 1 brama 200 punktów 2 brama 400 punktów 3 brama 600 punktów 4 brama 1000 punktów 5 brama 1500 punktów 6 brama 2000 punktów 7 brama 5000 punktów 8 barma
Kontrola chakry: - za 50 punktów dodanych w tę umiejętność możemy chodzić po wodzie, drzewach itp. - za każde 50 punktów dodanych w tę umiejętność koszt chakry za jutsu zmniejsza się o 1/10
Szybkość wykonywania pieczęci: - za każde 20 punktów szybkość wykonywania pieczęci wzrasta o 0,2s Każde jutsu może trwać minimalnie 0.5s * lvl rangi np: 0.5s * 2 [ranga D] = 1s
Siła - dzięki tej statystyce wzrasta nasza siła fizyczna
Wytrzymałość - za każde 2 punktów rozdanych w tę statystykę możemy walczyć/wykonywać misję o 1 turę dłużej
Szybkość - za każde 2 punktów przeznaczonych na tę statystykę nasza prędkość maksymalna wzrasta o 1 km/h
Celność - za każde 2 punkty dane w tą statystykę mamy dodatkowy 1% na trafienie bronią miotaną
Szybkość rzucania - dzięki tej statystyce szybciej rzucamy brońmi miotanymi
Władanie 1 bronią białą - za każde 50 punktów wzrasta nam poziom posługiwania się bronią białą, kolejno: początkujący (0) podstawowy średnio-zaawansowany zaawansowany średni wysoki mistrzowski
Władanie 2 brońmi białymi na raz - tak jak władanie 1 bronią białą
Chakra - wzrasta od naszego poziomu, można ją także zwiększyć za pomocą PD, mianowicie przy rozdaniu w tę umiejętność 1PD chakra wzrasta o 2% = 2/100 = 1/50 (jak kto woli)
Jutsu - można je "kupić" za PD, później należy zrobić odpowiedni trening i dopiero wtedy można się nim posługiwać
Ewipunek - można nim handlować, zdobywać za wykonywanie misji lub po prostu kupować [dział Targ], w sygnaturce piszemy tylko jaki ekwipunek mamy przy sobie, możemy część zostawić w naszym domu, bo nie zawsze będzie nam wszystko potrzebne
Pieniądze - w tej grze posługujemy się JENAMI jest to waluta wykorzystywana w Japonii więc twórcy gry uważają, że jak najbardziej się nada na tą grę
Walki - pojedynki między graczami, sprawdzian ich umiejętności, a także wymóg do egzaminów
Misje - najważniejszy zarobek ninja, dzięki wypełnianiu ich będziemy mogli kupić odpowiedni sprzęt, jedzenie i oczywiście rozerwać się w Ichiraku Ramen ;)
|