GRA NARUTO

Zagłebisz się tutaj w świat NARUTO

Ogłoszenie

Forum na razie nieczynne. Proszę nie pisać.

#1 2008-06-08 22:03:59

Buszmen

Head Admin

6610208
Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2008-06-07
Posty: 34
Punktów :   
WWW

Suiton

Techniki powiązane z wodą. Najczęściej ich wykonanie polega na wykorzystaniu już istniejącej wody(w grze obecność wody nie będzie potrzebna). Służy zarówno do ataku, jak i do obrony. Shinobi, który stosuje ten żywioł, może stworzyć wodne mury, więzienia lub wodne bestie (np. smoki, rekiny).




Mizu no Tatsumaki
Ranga: D
Chakra: 70

Użytkownik tworzy wodne tornado, które jest aktywne przez kilka sekund. Ma dość dużą siłę.


Taihoudan

Ranga: D
Chakra: 60

Technika polega na wypuszczeniu z ust dużej ilości wody tworzącej słup.


Suigadan

Ranga: D
Chakra: 70 za kolec

Jutsu polega na wytworzeniu z wody kolców, które pojawiają się z tafli wody.


Teppoudama

Ranga: D
Chakra: 50

Wypluwamy z ust wodę podobnie jak ognień w edanie. Może odrzucić przeciwnika na kilka metrów.


Daibakuryuu no Jutsu

Ranga: C
Chakra: 200

Tę technikę możemy użyć jedynie w akwenie wodnym. Tworzy wir, który pochłania wszystko w jego zasięgu. Uniemożliwia robienie pieczęci złapanej sobie.


Mizu Bunshin no Jutsu

Ranga: C
Chakra: 50 za klona

Technika ma identyczne właściwości jak Kage Bunshin jednak te klony tworzy się z wody.


Mizu no Muchi

Ranga: C
Chakra: 300

Tworzymy bicz wodny o zasięgu około 5m. Może służyć także jako lina.


Suijinheki

Ranga: C
Chakra: 300

Wypluwamy z ust wodę która tworzy przed nami ścianę. Służy ona jako obrona.


Mizu Tensou no Jutsu

Ranga: C
Chakra: 500

Technika polega na ukryciu się zbiorniku wodnym, nawet bardzo małym (kałuży). Przeciwnik nie może nas zobaczyć, ale my nie możemy zrobić żadnego jutsu.


Suirou no Jutsu

Ranga: C
Chakra: 500 + 50 za każdą turę utrzymania

Jutsu polega na stworzeniu wodnej pułapki na kształt kuli, bardzo ciężko jest się wydostać z niej. Można to zrobić jedynie przy użyciu naprawdę silnego TaiJutsu. Osoba, która utworzyła tą kulę musi ją cały czas trzymać 1 ręką.


Mizu Kawarimi

Ranga: C
Chakra: 300

To jutsu zmienia naszą postać w wodę, dzięki temu każdy skierowany na nas atak może zostać zneutralizowany. Dodatkowym plusem jest to iż możemy poruszać się w stanie ciecz. Jutsu trwa 2 rundy po czym musimy wrócić do starej postaci.


Mizuame Nabara

Ranga: C
Chakra: 250

Technika polega na wypluciu na ziemię kleistej substancji dzięki której można unieruchomić przeciwnika, przed tą techniką bardzo trudno uciec


Kokuun no Jutsu

Ranga: B
Chakra: 600

Technika polega sprowadzeniu deszczu nad pole walki. Utrudnia on widzenie i poruszanie się.


Suikoudan no Jutsu

Ranga: B
Chakra: 700

Tworzymy wielki strumień wody który z wielką prędkością leci w przeciwnika. Wymogiem jest bycie blisko jakiegoś zbiornika wodnego.


Suiryuudan no Jutsu

Ranga: B
Chakra: 600

Tworzymy wodnego smoka, który wzywa przeciwnika z pola walki. Może się poruszać, choć wraz ze wzrostem odległości miedzy nim, a wykonawcą maleje jego siła.


Suishouha

Ranga: B
Chakra: 800

Tworzy ogromne wodne tornado wodą wypuszczaną z ust. Tornado ma właściwości podobne jak w jutsu Mizu no Tatsumaki, jednak ma większy zasięg, większe pole rażenia i dłuższy czas trwania, w dodatku można w pewnym stopniu kontrolować kierunek jego ruchu.


Suiryuuben

Ranga: B
Chakra: 700 + 50 za utrzymanie za każda turę

Tworzymy dużą kulę nad sobą, z której wylatują bicze wodne. Mogą one zranić wielu wrogów na raz.


Baku Suishouha

Ranga: A
Chakra: 1500

Jedna z najbardziej lubianych technik w środowisku użytkowników Suitonu. Polega na wypuszczeniu z ust ogromnej ilości wody, która zalewa całą okolicę, utrudniając ruch wrogowi, mogąc go zatopić (to przecież ogromne ciśnienie wody !) i umożliwiając wykonanie wielu wodnych technik nie do użycia na suchym terenie. Jutsu zamienia całą okolicę w jedno wielkie jezioro.


Goshoku Zame

Ranga: A
Chakra: 1000 za każdego rekina

Tę technikę można użyć jedynie w środowisku wodnym. Tworzy ona wodne rekiny, które zachowują się jak te prawdziwe, jednak są szybsze i silniejsze. Ponadto są odporne na ataki fizyczne.


Daibakufu no Jutsu

Ranga: A
Chakra: 2000

Technika użyteczna tylko w okolicy wody. Technika polega na zalaniu przeciwnika wielką falą wody, miażdży ona go i dusi.


Suiton: Takitsubo no Jutsu

Ranga: A
Chakra: 1500

Yamato używa tej techniki wraz z Doryu Joheki (Doton) by stworzyć np. wodospad.


Mizu Kamikiri

Ranga: A
Chakra: 2000 + 500 za utrzymanie za każda turę

Użytkownik porusza się na cienkim strumyczku wody z ogromną prędkością niczym na łyżwach. Ta technika przecina wszytsko co ma na drodze.


Pochodzenie:  Kumo
Team: brak
Klan: --
Specjalizacja: --
Statystyki: --
Chakra: --
Jutsu: --
Ekwipunek: 10 kunai, 10 shurikenów
Walki:
    wygrane - 0
    przegrane - 0
Wypełnione misje:

E:0   D:0   C:0   B:0   A:0   S:0

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.h2osok.pun.pl www.elitserien.pun.pl www.3pk.pun.pl www.grubaski.pun.pl www.pokewars.pun.pl