Zagłebisz się tutaj w świat NARUTO
Techniki powiązane z wodą. Najczęściej ich wykonanie polega na wykorzystaniu już istniejącej wody(w grze obecność wody nie będzie potrzebna). Służy zarówno do ataku, jak i do obrony. Shinobi, który stosuje ten żywioł, może stworzyć wodne mury, więzienia lub wodne bestie (np. smoki, rekiny).
Mizu no Tatsumaki
Ranga: D
Chakra: 70
Użytkownik tworzy wodne tornado, które jest aktywne przez kilka sekund. Ma dość dużą siłę.
Taihoudan
Ranga: D
Chakra: 60
Technika polega na wypuszczeniu z ust dużej ilości wody tworzącej słup.
Suigadan
Ranga: D
Chakra: 70 za kolec
Jutsu polega na wytworzeniu z wody kolców, które pojawiają się z tafli wody.
Teppoudama
Ranga: D
Chakra: 50
Wypluwamy z ust wodę podobnie jak ognień w edanie. Może odrzucić przeciwnika na kilka metrów.
Daibakuryuu no Jutsu
Ranga: C
Chakra: 200
Tę technikę możemy użyć jedynie w akwenie wodnym. Tworzy wir, który pochłania wszystko w jego zasięgu. Uniemożliwia robienie pieczęci złapanej sobie.
Mizu Bunshin no Jutsu
Ranga: C
Chakra: 50 za klona
Technika ma identyczne właściwości jak Kage Bunshin jednak te klony tworzy się z wody.
Mizu no Muchi
Ranga: C
Chakra: 300
Tworzymy bicz wodny o zasięgu około 5m. Może służyć także jako lina.
Suijinheki
Ranga: C
Chakra: 300
Wypluwamy z ust wodę która tworzy przed nami ścianę. Służy ona jako obrona.
Mizu Tensou no Jutsu
Ranga: C
Chakra: 500
Technika polega na ukryciu się zbiorniku wodnym, nawet bardzo małym (kałuży). Przeciwnik nie może nas zobaczyć, ale my nie możemy zrobić żadnego jutsu.
Suirou no Jutsu
Ranga: C
Chakra: 500 + 50 za każdą turę utrzymania
Jutsu polega na stworzeniu wodnej pułapki na kształt kuli, bardzo ciężko jest się wydostać z niej. Można to zrobić jedynie przy użyciu naprawdę silnego TaiJutsu. Osoba, która utworzyła tą kulę musi ją cały czas trzymać 1 ręką.
Mizu Kawarimi
Ranga: C
Chakra: 300
To jutsu zmienia naszą postać w wodę, dzięki temu każdy skierowany na nas atak może zostać zneutralizowany. Dodatkowym plusem jest to iż możemy poruszać się w stanie ciecz. Jutsu trwa 2 rundy po czym musimy wrócić do starej postaci.
Mizuame Nabara
Ranga: C
Chakra: 250
Technika polega na wypluciu na ziemię kleistej substancji dzięki której można unieruchomić przeciwnika, przed tą techniką bardzo trudno uciec
Kokuun no Jutsu
Ranga: B
Chakra: 600
Technika polega sprowadzeniu deszczu nad pole walki. Utrudnia on widzenie i poruszanie się.
Suikoudan no Jutsu
Ranga: B
Chakra: 700
Tworzymy wielki strumień wody który z wielką prędkością leci w przeciwnika. Wymogiem jest bycie blisko jakiegoś zbiornika wodnego.
Suiryuudan no Jutsu
Ranga: B
Chakra: 600
Tworzymy wodnego smoka, który wzywa przeciwnika z pola walki. Może się poruszać, choć wraz ze wzrostem odległości miedzy nim, a wykonawcą maleje jego siła.
Suishouha
Ranga: B
Chakra: 800
Tworzy ogromne wodne tornado wodą wypuszczaną z ust. Tornado ma właściwości podobne jak w jutsu Mizu no Tatsumaki, jednak ma większy zasięg, większe pole rażenia i dłuższy czas trwania, w dodatku można w pewnym stopniu kontrolować kierunek jego ruchu.
Suiryuuben
Ranga: B
Chakra: 700 + 50 za utrzymanie za każda turę
Tworzymy dużą kulę nad sobą, z której wylatują bicze wodne. Mogą one zranić wielu wrogów na raz.
Baku Suishouha
Ranga: A
Chakra: 1500
Jedna z najbardziej lubianych technik w środowisku użytkowników Suitonu. Polega na wypuszczeniu z ust ogromnej ilości wody, która zalewa całą okolicę, utrudniając ruch wrogowi, mogąc go zatopić (to przecież ogromne ciśnienie wody !) i umożliwiając wykonanie wielu wodnych technik nie do użycia na suchym terenie. Jutsu zamienia całą okolicę w jedno wielkie jezioro.
Goshoku Zame
Ranga: A
Chakra: 1000 za każdego rekina
Tę technikę można użyć jedynie w środowisku wodnym. Tworzy ona wodne rekiny, które zachowują się jak te prawdziwe, jednak są szybsze i silniejsze. Ponadto są odporne na ataki fizyczne.
Daibakufu no Jutsu
Ranga: A
Chakra: 2000
Technika użyteczna tylko w okolicy wody. Technika polega na zalaniu przeciwnika wielką falą wody, miażdży ona go i dusi.
Suiton: Takitsubo no Jutsu
Ranga: A
Chakra: 1500
Yamato używa tej techniki wraz z Doryu Joheki (Doton) by stworzyć np. wodospad.
Mizu Kamikiri
Ranga: A
Chakra: 2000 + 500 za utrzymanie za każda turę
Użytkownik porusza się na cienkim strumyczku wody z ogromną prędkością niczym na łyżwach. Ta technika przecina wszytsko co ma na drodze.
Offline