Zagłebisz się tutaj w świat NARUTO
Jutsu, które nie wymagają żywiołu, każdy shinobi może je użuwać. Są to przeważnie podstawowe trechniki, jednak, niektóre np.: Rasengan to bardzo zaawansowana technika, którą nie każdy może się nauczyć.
Nawanuke no Jutsu
Ranga: E
Chakra: 10
Jutsu, które pozwala oswobodzić się z więzów. Technika wymaga pieczęci.
Bikou Ninjutsu
Ranga: E
Chakra: 15
Technika polegająca na śledzeniu przeciwnika bedąc niezauważonym i wykorzystując przedmioty z najbliższego otoczenia. Po prostu wybieramy przedmiot, z pomocą którego się ukrywamy i wzmacniamy nasze ukrycie techniką.
Henge no Jutsu
Ranga: E
Chakra: 15
Zmieniamy się w dowolną osobę lub przedmiot.
Kage Shuriken no Jutsu
Ranga: D
Chakra: 50
Technika wymaga posiadania Shurikena Demona Wiatrów ! Technika polega na rzuceniu wymienionym wcześniej shurikenem w przeciwnika, ukrywając jednocześnie w jego cieniu drugi shuriken, który może zaskoczyć nieostrożnego przeciwnika.
Kai
Ranga: D
Chakra: 40
Jutsu rozproszenia. Przed złapaniem w GenJutsu, robiąc tą technikę unikamy techniki.
Kakuremino no Jutsu
Ranga: E
Chakra: 10
Technika polega na ukryciu się za pomocą specjalnego koca, który zlewa się z otoczeniem.
Kawarimi no Jutsu
Ranga: E
Chakra: 20
Technika pozwalająca na szybką zamianę swojego ciała z dowolnym przedmiotem, rośliną, lub zwierzęciem. Dzięki temu można zmylić wielu przeciwników. Każdy absolwent Akademii Ninja musi znać tą technikę.
Oiroke no jutsu
Ranga: E
Chakra: 25
Jest to zwyczajna technika transformacji używana w celu zamiany w piękną i nagą kobietę. Naruto używa jej, aby przeszkadzać instruktorom, doprowadzając ich z dużą skutecznością do krwotoków z nosa (nawet Trzeci Hokage jej uległ). Pierwszą "ofiarą" tej techniki był Iruka.
Shunshin no Jutsu
Ranga: D
Chakra: 50
Technika pozwalająca na bardzo szybkie przemieszczenie się na krótką odległość w niewyobrażalnej prędkości.
Kirigakure no Jutsu
Ranga: D
Chakra: 60
Technika polegająca na stworzeniu ogromnej ilości mgły, zmniejszając wokoło widzialność. Gęstość mgły może być kontrolowana przez użytkownika, co uniemożliwia przeciwnikowi przeprowadzenie ataku. Jutsu trwa przez 3 tury.
Oboro Bunshin no Jutsu
Ranga: D
Chakra: 30 za klona
Jutsu polega na stworzeniu niezniszczalnych klonów podobnych do Bunshin no jutsu. Służą przeważnie do zmęczenia przeciwnika. Klony mogą atakować, ale utrzymują się przez maksymalnie 4 tury.
Offline