GRA NARUTO

Zagłebisz się tutaj w świat NARUTO

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

Ogłoszenie

Forum na razie nieczynne. Proszę nie pisać.

#1 2008-06-08 15:00:18

Buszmen

Head Admin

6610208
Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2008-06-07
Posty: 34
Punktów :   
WWW

Doton

Techniki wykorzystujące ziemię. Najczęściej ich wykonanie polega na wytworzeniu skalnej ściany poprzez wprowadzenie chakry w podłoże, chociaż są też jutsu Doton, gdzie po prostu wyrywa się kawałek już istniejącej ziemi lub wypluwa się błoto niczym ślinę. Ninja, posługujący się tym żywiołem, z łatwością może obronić się przed wieloma technikami czy bronią. Techniki tego żywiołu służą głównie do obrony lub spowodowania utraty równowagi przez przeciwnika.



Dochu Eigyo no Jutsu

Ranga: D
Chakra: 50

Jutsu polega ma schowaniu się pod ziemią, póki nie będziemy zdolni do ataku.


Shinju Zanshu no Jutsu

Ranga: D
Chakra: 50

Jutsu polega na złapaniu i wciągnięciu pod ziemie przeciwnika. Technika wykorzystywana w połączeniu z
Doton: Dochu Eigyo no Jutsu.


Iwa Yado Kuzushi

Ranga: D
Chakra: 100

Jutsu polega na ciśnięciu w przeciwnika kilkoma głazami (max 5x5x5 [wymiary w metrach])


Doro Gaeshi

Ranga: C
Chakra: 300

Technika polega na wycięciu za pomocą chakry dużego prostokątnego kawału ziemi przed sobą i urzycia go jako obrony.


Doryuu Taiga

Ranga: C
Chakra: 250

Tworzymy błotną lawinę o nie wielkim zasięgu, może zatrzymać wroga na jakiś czas.



Retsudo Tenshou

Ranga: C
Chakra: 300

Jutsu powoduje trzęsienie ziemi w promieniu około kilometra. Im więcej w włożymy chakry tym większy zasięg i siłę ma ta technika.


Kouka Jutsu

Ranga: B
Chakra: 800

Nasze ciało, na chwilę przemienia się w kamień. Co pozwala na zneutralizowanie nawet bardzo mocnego uderzenia.


Doryou Dango

Ranga: B
Chakra: 1500

Wyciągamy z podłoża wielki kawał ziemi 100x większy od nas samych i ciskamy nim w przeciwnika.


Doryuu Heki

Ranga: B
Chakra: 1500

Jutsu polega na zrobieniu przed sobą ściany z zastygłego błota.


Doton Kekai

Ranga: B
Chakra: 2000

Technika polega na stworzeniu wielkiej kuli, w której można zamknąć przeciwnika/ów i wysysać ich chakrę (200 za każdą kolejkę za 1 przeciwnika). Z takiej pułapki ciężko jest się wydostać niedoświadczonemu ninja. Jutsu trzeba utrzymywać obiema rękami.


Tsuchi Kairou

Ranga: B
Chakra: 3000

Jutsu polega na zrobieniu ogromnej jaskini z paru płatów ziemi. Taka jama ma tylko 1 wyjście, a sforsowanie bariery jest bardzo ciężkie.


Doryuudan

Ranga: A
Chakra: 3000

Tworzymy wielkiego smoka z błota, który wypluwa kilkadziesiąt błotnych pocisków. Technika często łączona z żywiołem Katon.


Doryu Joheki

Ranga: A
Chakra: 3000

Technika polega zrobieniu wielkiej wyrwy z ziemi lub wału pełniącego funkcję obrony. To udoskonalona odmiana Doryuu Heki. Yamato używa tej techniki do zrobienia wodospadu.


Yomi Numa

Ranga: A
Chakra: w zależności jak duża ma być bagno (od 2000 wzwyż)

Technika polegająca na stworzeniu wielkiego bagna, z którego nie sposób się wydostać bez użycia chakry. Wykorzystana przez Jiraiye do unieruchomienia wielkich węży Orochimaru.


Pochodzenie:  Kumo
Team: brak
Klan: --
Specjalizacja: --
Statystyki: --
Chakra: --
Jutsu: --
Ekwipunek: 10 kunai, 10 shurikenów
Walki:
    wygrane - 0
    przegrane - 0
Wypełnione misje:

E:0   D:0   C:0   B:0   A:0   S:0

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.dragon-world.pun.pl www.tmds.pun.pl www.gothicmodding.pun.pl www.uniapodkarpacka.pun.pl www.lool.pun.pl