Zagłebisz się tutaj w świat NARUTO
Techniki wykorzystujące ziemię. Najczęściej ich wykonanie polega na wytworzeniu skalnej ściany poprzez wprowadzenie chakry w podłoże, chociaż są też jutsu Doton, gdzie po prostu wyrywa się kawałek już istniejącej ziemi lub wypluwa się błoto niczym ślinę. Ninja, posługujący się tym żywiołem, z łatwością może obronić się przed wieloma technikami czy bronią. Techniki tego żywiołu służą głównie do obrony lub spowodowania utraty równowagi przez przeciwnika.
Dochu Eigyo no Jutsu
Ranga: D
Chakra: 50
Jutsu polega ma schowaniu się pod ziemią, póki nie będziemy zdolni do ataku.
Shinju Zanshu no Jutsu
Ranga: D
Chakra: 50
Jutsu polega na złapaniu i wciągnięciu pod ziemie przeciwnika. Technika wykorzystywana w połączeniu z
Doton: Dochu Eigyo no Jutsu.
Iwa Yado Kuzushi
Ranga: D
Chakra: 100
Jutsu polega na ciśnięciu w przeciwnika kilkoma głazami (max 5x5x5 [wymiary w metrach])
Doro Gaeshi
Ranga: C
Chakra: 300
Technika polega na wycięciu za pomocą chakry dużego prostokątnego kawału ziemi przed sobą i urzycia go jako obrony.
Doryuu Taiga
Ranga: C
Chakra: 250
Tworzymy błotną lawinę o nie wielkim zasięgu, może zatrzymać wroga na jakiś czas.
Retsudo Tenshou
Ranga: C
Chakra: 300
Jutsu powoduje trzęsienie ziemi w promieniu około kilometra. Im więcej w włożymy chakry tym większy zasięg i siłę ma ta technika.
Kouka Jutsu
Ranga: B
Chakra: 800
Nasze ciało, na chwilę przemienia się w kamień. Co pozwala na zneutralizowanie nawet bardzo mocnego uderzenia.
Doryou Dango
Ranga: B
Chakra: 1500
Wyciągamy z podłoża wielki kawał ziemi 100x większy od nas samych i ciskamy nim w przeciwnika.
Doryuu Heki
Ranga: B
Chakra: 1500
Jutsu polega na zrobieniu przed sobą ściany z zastygłego błota.
Doton Kekai
Ranga: B
Chakra: 2000
Technika polega na stworzeniu wielkiej kuli, w której można zamknąć przeciwnika/ów i wysysać ich chakrę (200 za każdą kolejkę za 1 przeciwnika). Z takiej pułapki ciężko jest się wydostać niedoświadczonemu ninja. Jutsu trzeba utrzymywać obiema rękami.
Tsuchi Kairou
Ranga: B
Chakra: 3000
Jutsu polega na zrobieniu ogromnej jaskini z paru płatów ziemi. Taka jama ma tylko 1 wyjście, a sforsowanie bariery jest bardzo ciężkie.
Doryuudan
Ranga: A
Chakra: 3000
Tworzymy wielkiego smoka z błota, który wypluwa kilkadziesiąt błotnych pocisków. Technika często łączona z żywiołem Katon.
Doryu Joheki
Ranga: A
Chakra: 3000
Technika polega zrobieniu wielkiej wyrwy z ziemi lub wału pełniącego funkcję obrony. To udoskonalona odmiana Doryuu Heki. Yamato używa tej techniki do zrobienia wodospadu.
Yomi Numa
Ranga: A
Chakra: w zależności jak duża ma być bagno (od 2000 wzwyż)
Technika polegająca na stworzeniu wielkiego bagna, z którego nie sposób się wydostać bez użycia chakry. Wykorzystana przez Jiraiye do unieruchomienia wielkich węży Orochimaru.
Offline